Direktlänk till inlägg 25 september 2007

lägenheten

Av Rickard - 25 september 2007 17:15

oooh, sov sista natten i min lägenhet inatt efter att ha bott här i 4,5 år. vemodigt värre. snart är lägenheten helt urflyttad och städad... inom kort är det dags för ett nytt liv och ett oskrivet blad... scary :P



shit, finns verkligen MÅNGA minne från denna lägenhet... den har varit en god hjälp till att skriva historia i Sollefteå. bara för att nämna ett tillfälle; vad sägs om efterfesten med större delen av bandet Hardcore Superstar och två  Slitz-brudar, samt uppskattningsvis 40 Sollefteåbor... fett jävla ös! Inte så fett nöjda granner dagen efter dock... :P Jag och Tobbe Rappson satt så sent som förra veckan och mindes tillbaka till den natten... vi var helt eniga om att det måste ha varit grymmaste efterfesten i Sollefteå ever! :P

 
 
Ingen bild

Natta

25 september 2007 22:36

Baby jag kommer sakna den lägenheten och dej!! *storböla* Ojojoj.. vart ska jag nu ta vägen för att käka varmamackor eller ostbricka?

 
Ingen bild

Rickard

26 september 2007 22:39

jag rekommenderar varma mackor hos syrran :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rickard - 15 oktober 2007 01:29

The Hellacopters lägger av   Efter nästan 13 år tillsammans har The Hellacopters bestämt sig för att sluta spela. Anledningarna till splittringen är, enligt ett brev på bandets hemsida, "många och allt för personliga för att gå in på." Samtigt påpeka...

Av Rickard - 11 oktober 2007 17:01

Var ner till sthlm igår och hämtade en bil på Bilsportgaraget som min farsa köpt. En 05:as Ford Mustang GT... DRA MEJ ÅT HELVETE VILKET ÅK! Med en V8:a under huven och över 300 hästkrafter så kan jag lova att dom 50 milen mellan sthlm och Sollefteå v...

Av Rickard - 9 oktober 2007 00:01

Marko var och giggade på klubben i lördags. Grymt tryck under showen! Och efterfesten då? Tja, sjukt jävla drag och massa skönt folk... dog tills sängs 08.30.. rickard trasig i två dagar efter det.. klart värt det i alla fall! :P    Jag fett koncent...

Av Rickard - 10 september 2007 23:32

woooohooo! har nyss köpt en grym systemkamera och kittat den med massa härliga tillbehör... canon eos 400D -  my new darling lixom... vad vore livet utan prylar bah.. :-P så nu återstår bara att lära sig att använda den oxå, men det är ett helt annat...

Av Rickard - 24 augusti 2007 10:45

börjar bli så där lagomt vemodig nu inför flytten.. satt och kollade igenom massa gamla bilder och fick mej åter igen ett gott skratt. måste ju bjuda med mej lite så jag lägger upp några bilder.. :-P   Jag & Micke fett på sniskan i Sundsvall   Dela...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards