Direktlänk till inlägg 22 augusti 2007

tyck till !

Av Rickard - 22 augusti 2007 06:29

Hahahaha, jooordens skratt-attack för denna vecka är avklarad. Tillägnade en halvtimme åt att läsa alla gamla "tyck-till-inlägg" på tune.nu (nattklubbskonceptet som vi driver). Har du lite att göra så är det ett lästips för ett och annat skratt. Att tilläggas så är det nog mer nöje om man är relaterad till Tune på nåt sätt.. :-)


Här kommer en av alla underbart givande konversationer:

------------------------------------------------------------------------------------------ 

Datum: 2006-11-13 15:49:52
Namn: Brodin

Ursäkta.. men varför är det så dåliga bilder? min lillasyster på 10 år skulle ta bättre bilder.. ledsen men det är ett stort minus


crew svarar:
Smaken är delad. Tråkigt att du tycker att vi gör ett mindre bra jobb. Hälsa syrran, och lycka till med familjebilderna!

------------------------------------------------------------------------------------------

Datum: 2006-11-16 16:30:39
Namn: Re: Brodin

Haha! Just ett sånt svar man förväntar sig.. oangagerat och drygt.. Men om jag talar för ett 10-tal andra människor med.. vem är ute efter bilder där man inte kan ser vilka det är i bakgrunden? Den högaslutartiden är ett dåligt val för fest/vimmelbilder just för att när man går ut och sedan vill se på bilderna så vill man SE på bilderna och inte på en "häftig effekt" som kameramannen tycker är konst.. men jag tänker inte lägga mer krut på detta..


crew svarar:
"min lillasyster på 10 år skulle ta bättre bilder.." med en sådan kommentar så har du redan lagt nivån. Och därmed säger vi detsamma, "tänker inte lägga mer krut på detta.."

------------------------------------------------------------------------------------------ 


Ja, vad säger man... man kan inte mer än skaka på huvudet. :-)

 
 
hedin

hedin

22 augusti 2007 14:32

HAHAHA, den diskutionen känner man igen. Förresten, länka till min blogg! ;) Har lagt till dig bland mina länkar på min sida.

http://hedin.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rickard - 15 oktober 2007 01:29

The Hellacopters lägger av   Efter nästan 13 år tillsammans har The Hellacopters bestämt sig för att sluta spela. Anledningarna till splittringen är, enligt ett brev på bandets hemsida, "många och allt för personliga för att gå in på." Samtigt påpeka...

Av Rickard - 11 oktober 2007 17:01

Var ner till sthlm igår och hämtade en bil på Bilsportgaraget som min farsa köpt. En 05:as Ford Mustang GT... DRA MEJ ÅT HELVETE VILKET ÅK! Med en V8:a under huven och över 300 hästkrafter så kan jag lova att dom 50 milen mellan sthlm och Sollefteå v...

Av Rickard - 9 oktober 2007 00:01

Marko var och giggade på klubben i lördags. Grymt tryck under showen! Och efterfesten då? Tja, sjukt jävla drag och massa skönt folk... dog tills sängs 08.30.. rickard trasig i två dagar efter det.. klart värt det i alla fall! :P    Jag fett koncent...

Av Rickard - 25 september 2007 17:15

oooh, sov sista natten i min lägenhet inatt efter att ha bott här i 4,5 år. vemodigt värre. snart är lägenheten helt urflyttad och städad... inom kort är det dags för ett nytt liv och ett oskrivet blad... scary :P     shit, finns verkligen MÅNGA min...

Av Rickard - 10 september 2007 23:32

woooohooo! har nyss köpt en grym systemkamera och kittat den med massa härliga tillbehör... canon eos 400D -  my new darling lixom... vad vore livet utan prylar bah.. :-P så nu återstår bara att lära sig att använda den oxå, men det är ett helt annat...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards